Gyakran Ismételt Kérdések

Gyakran Ismételt Kérdések

Felhasználói regisztrációval és belépéssel kapcsolatos kérdések

Lehetséges, hogy nem volt sikeres a regisztráció, de legtöbb esetben a felhasználói név vagy a jelszó kerül elgépelésre. Kis- és nagybetű között különbséget tesz a rendszer, ill. felesleges szóköz se legyen a bevitt adatokban. Ha továbbra sem sikerül, akkor új jelszót szükséges kérni, melyet emailben küld meg a rendszer, és azzal belépni. Természetesen ha elakad nyugodtan kérje kollégáink segítségét az info@italtmost.com-on.
Amennyibe az elfelejtett jelszó opció nem sikerül, kérjük keresse ügyfélszolgálatunkat akik perceken belül megoldják a problémát!
Az ügyfélszolgálat felé tud élni ezen kérdésével üzenetben, emailben vagy telefonon. Elérhetőségeinket a lap aljára görgetve találja meg. Kollégáink mindenben a rendelkezésükre állnak.
A belépéshez a böngésző programban engedélyezni kell a sütik (cookie) fogadását. Enélkül sajnos a bejelentkezés nem lehetséges.

Termékekkel kapcsolatos kérdések

Előfordul, hogy nem minden terméket tartunk készleten, ez általában ritkább szeszes italoknál jellemző.
Természetesen ha igény van rá, kérjük írjon nekünk emailt s mi utána járunk,hogy betudjuk-e szerezni rövid határidőn belül a keresett italt.
Természetesen, esetleges készlethiány előfordulhat,erről minden esetben értesítjük vásárlóinkat, emailben vagy telefonon.
Törekszünk a megrendelés mihamarabbi kiszállítására, abban az esetben ha DPD futárszolgálattal kérte a kiszállítást a felvételtől számított 1-4 munkanapon belül meg kell érkeznie Önhöz. Amennyiben a saját futárral való szállítást választotta akár már másnapra is kérheti rendelését.
Természetesen a jogszabály szerinti eljárással, elállhat a vásárlástól!
Minden helyzetben igyekszünk rugalmasak lenni, ezért is van lehetőség előreutalással fizetni! Különlegesebb esetben kérjük írjon nekünk az info@italtmost.hu email címre. Illetve digitális ajándékkártya küldésére is van lehetőség, bővebb információkért keresse ügyfélszolgálatunkat.
Mindenre találunk megoldást! 🙂

Néhány terméknél a betétdíj a rendelés leadása után kerül felszámításra! A webáruház folyamatos fejlesztés alatt áll a vásárlók magasabb szintű kiszolgálása érdekében.
Ezért sajnos egyelőre a betétdíjas termékeket nem tudjuk külön kezelni, így a rendelés leadását követő munkanapon(amennyiben a rendelés munkaidőn túl érkezik( 7-16:00)) összesítjük és emailben tájékoztatjuk az esetleges plusz költségekről. A betétdíjas termékek nem egyenlőek  a DRS(50Ft-os) termékekkel.